zaterdag 29 september 2007

Mindmap opdracht

De Mindmap heb ik verder aangevuld. Het zou leuk zijn als we de gezamelijk zouden proberen voor de volgende keer een aantal mogelijkheden te verzinnen voor vorm en inhoud. Ik heb daarom maar vast een begin gemaakt om ons op gang te helpen. Toevoegingen graag middels reakties zodat iedereen ze ook direct kan zien. Ik zal zorgen dat de mindmap dan wordt bijgewerkt.

Ik zou het leuk vinden als jullie zelf iets hebben voor het Weblog mij dat zouden kunnen toesturen, eventueel met foto of hyperlink. Dan zal ik het weblog aanpassen
Heb tevens na de reakties van Jacky en Joop gelezen te hebben Labels aangebracht. Als je klikt op een bepaald Label krijg je alles bij elkaar. Uiteraard zijn Labels te wijzigen, toe te voegen enzovoort dus dat zal zich ontwikkelen gaande weg. Voorlopig heb ik Fotografen, Exposities, Opdracht als label toegevoegd.

Overigens, als je op de afbeelding klikt wordt hij een stuk groter

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Arnold,

Je hebt het leuk grafisch vormgegeven.

Joop Witteveen

Jacky van der Ende zei

Arnold,
zo kennen we je weer: altijd een schets bij de hand om te kunnen gaan van a naar b.
Verhelderend! Nu nog nodig dat we in het ICOcafe kunnen hotspotten met onze laptop om aldaar digitaal zaken te kunnen doen.

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is