vrijdag 5 oktober 2007

Arles cloittre

Op vakantie kwam ik in Bergen (Noorwegen) een boek tegen over Lith Printing. Een oudere natte afdruktechniek die ik qua uitstraling erg mooi vond. Tijdens mijn latere bezoek aan Arles heb ik geprobeert een aantal van dat soort foto's te maken met Photoshop. Het resultaat zien jullie hiernaast. Zou graag horen wat jullie ervan vinden.

Mochten jullie zelf feedback willen hebben op een foto, stuur hem op en dan zal ik hem opslaan met als labels jullie naam.

Arnold

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Arnold,

Op zich een mooie foto.
De aandacht wordt getrokken naar de persoon op de trap.
Aan de rechterkant heb ik het gevoel dat het geheel in onbalans is.
Over vlakverdeling en compositie zou ik wel iets meer willen weten. Misschien een onderwerp voor een cursusavond. Een ander idee is om bv. een professionele fotograaf uit te nodigen.

Joop